2008 m. lapkričio 11 d., antradienis

Mano mūzos grįžta :)

Netikėta ir juokinga trauma "išplėšė" mane iš darbinio ritmo :)

Užtai su dideliausiu malonumu galėjau kelias dienas skirti rankdarbiams. Štai rezultatai :)

Šios dienos šviežiena - mažytė knygutė :) Pakvipo Kalėdom?













Kepurėlė mano bendravardei draugės dukrytei - mezgiau ir stebėjausi, negi tie vaikai tikrai būna tokie mažyčiai :)


















Pirmosios gyvenime riešinės - bus sesei dovanų gimtadienio proga..



















2 komentarai:

Dovilė rašė...

sveika sugrįžus:) kepurėlė taip meistriškai numegzta!
o jau knygelė tikrai labai kalėdiška, gražumėlis.

Agnė rašė...

Šiandien nešiausi tokią labai gražią receptų knygą, nes draugė prašė imbierinių sausainių recepto. Tai tamsta buvai išvadinta fantastiška knygryše, nepatikėta, kad čia žmogus viską rankom padarė, grožėtasi, tyrinėta... Vienu žodžiu, užrietusi nosį sakiau: čia man padarė :) Visgi išdrįsau į ją rašyti, po stiklu nelaikysiu :D O taip smagu :)
P.S. Klausyk, padaryk kursus, ką?
Jau taip gražūs man tavo darbai :)